woensdag 22 juli 2015

Vliegshow Teuge



Op een morgen zat ik de krant te lezen en daar stond deze advertentie in. Iets verder op de tafel lag sheet 154 en voor mijn gevoel paste de sfeer van de advertentie prima bij het nieuwe sheet. Blijkbaar was ik niet de enige, want ook de rest van het SB-team wilde er wel mee aan de slag en inmiddels is het zelfs de challenge van deze maand geworden. Voordat ik de uitleg van mijn versie beschrijf wil ik nog zeggen dat het de dagen van deze show helaas erg bewolkt was, dus op zich had ik ook een grijze kaart in kunnen leveren als mijn bijdrage :-) 


Behalve stempels van het nieuwe sheet heb ik ook twee oudjes gebruikt: de stoere motor van sheet 90 en de oldsmobile van het Elvis sheet. De afdrukken zijn met zwarte en rode Archival inkt afgedrukt, ingekleurd met distress inkt (oa. met brushed corduroy, de naam van de kleur vraagt om zo'n motorman, toch?) Het vliegtuig heb ik wat zwarte contourlijnen gegeven en de mensjes erin heb ik ook met zwart geaccentueerd. De tekst is er los opgeplakt. Voor de achtergrond heb ik het 1-2-3 stencil gebruikt en de 'weide' heb ik met wat rode en groene bloemen gevuld.
Dit is hoe ik de sfeer van de advertentie vertaald heb naar een kaart. 

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je prachtige bijdrage aan de Stampinback Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen